Kolejność stron wyświetlanych w wyszukiwarce Google nigdy nie jest przypadkowa. Google w każdej sytuacji traktuje priorytetowo strony, które mają dużo treści, są stosownie zoptymalizowane pod względem SEO, mają odpowiednie tagi, autorskie zdjęcia lub zdjęcia dobrze opisane altami. Jest sporo czynników, które wpływają na ranking domeny w Google a pozycjonowanie stron ma na celu dążenie do sytuacji, w jakiej strona wyświetla się wysoko w wynikach Google.
Dzięki temu, że pozycjonerzy wykonując pozycjonerskie działania, strona może się pojawić bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania. To z kolei powoduje, że dodatkowo klientów ma możliwość dotarcia do tej strony, a tym samym taka strona po prostu zarabia (dodatkowe informacje: pozycjonowanie stron firmowych). Jeżeli na twoją stronę nie trafiają ludzie, to ona nie ma sposobów generowania pieniędzy. Pozycjonowanie stron firmowych ma na celu powiększenie widoczności takiej strony w wyszukiwarce. Klient łatwo do niej trafi, zapozna się z informacjami dotyczącymi takiej firmy i tym samym będzie mógł korzystać z usług, jakie taka firma oferuje (zobacz więcej: tworzenie stron www). Projektowanie stron musi być także wykonane zgodnie z przyjętymi standardami, by łatwiej było taką stronę pozycjonować. Tak więc strona musi mieć przykładowo miejsce na tagi, czyli znaczniki, które będą opisywać jej zawartość od bardzo istotnej do mnie i ważnej. W projektowaniu i pozycjonowaniu stron najlepiej posłużyć się wiedzą i doświadczeniem profesjonalnych firm, które zajmują się tego typu działaniami. Takie firmy wyszukasz łatwo w internecie właśnie po słowach głównych.
Źródło: projektowanie stron.