Firmy, które mają wizytówki Google, pozwalają swoim klientom na wystawianie ocen dotyczących działania tych firm. Klienci są czasem bezlitośni i wręcz za niezbyt duże uchybienia dają takie oceny, których firmy nie pragną. Opinie Google nierzadko są szczere i bardzo obiektywne, a innym razem są realnie krzywdzące, zatem zdarza się, że firmy decydują się na to, aby takie opinie usuwać, albo żeby nabywać bardzo dobre opinie, które zrównoważą te złe.
Wiele firm kupuje opinie i wbrew pozorom to nie jest tak, że te opinie są kupowane wyłącznie przez te firmy, które pragną się wybić. Tak w rzeczywistości opinie kupują wręcz te firmy z bardzo długim doświadczeniem i z wieloma różnymi ofertami. Niekiedy im w dodatku jest opinii, tym w dodatku jest tych złych opinii, których firmy nie pragną. Wówczas w internecie ukazują się wpisy zatytułowane „kupie opinie”. One pochodzą od firm, które pragną zakupić dla siebie dobre opinie, bo lub ich nie mają, lub mają bardzo dużo złych opinii i wiedzą, że przez to zrażają do siebie ewentualnych przyszłych klientów. Żeby tak się nie działo, chcą jakoś podreperować swój budżet opinii i w tym właśnie celu kupują je w różnych miejscach. Poprawa wizerunku w takim wypadku daje możliwość im zwiększyć sprzedać i przyciągnąć do siebie dodatkowo klientów, którzy będą zainteresowani ich ofertą. To wcale nie jest taka trudna sprawa. Wystarczy jedynie kupić trochę dobrych opinii i już mamy wszystko załatwione. Klienci nie są zdziwieni tym, że inni ludzie nas nie najlepiej oceniają, bo złe opinie rozpływają się po prostu w natłoku tych dobrych i konkretnie można wpłynąć na to, jak ludzie taką firmę postrzegają.
Polecam: poprawa wizerunku.