Reklama – co warto wiedzieć na ten temat

Kampania ulotkowa, tożsamo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja pośród narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Niemniej jednak nie chodzi tylko o ulotki: można również dostarczać bezpłatne próbki lub oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, oraz wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi znaczy sposobność skutecznej promocji firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (sprawdź również: zerknij na więcej informacji o materiałach reklamowych dla firmy).
Projekt wizualny – ulotki reklamowe
Głównie powinno się wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być stworzona. W zależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę świetny rozmiar będzie się różnił. O ile na przykład zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, z pewnością całkiem dobrze będzie zaprojektować małe ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni albo torby, natomiast jeżeli reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (polecamy: materiały reklamowe). Następnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o sporym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest również określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, jeżeli już kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał również decydujące znaczenie przy określaniu wielkości fonty, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Zobacz również: www.whiteart.pl/projektowanie-stron-www