Materiały reklamowe – co warto wiedzieć

Logo, a zatem i sam projekt logo, jest jednym z najważniejszych elementów wzornictwa korporacyjnego – ogólnego wizerunku firmy albo organizacji. Stanowi on bazę albo warunek wstępny projektowania wszystkich publikacji (takich jak reklamy, broszury, oferty internetowe, produkty i ich opakowania i tym podobne.) a także środków komunikacji (podpis poczty elektronicznej, papier firmowy), ponieważ wszystkie te elementy zawierają logo i mają je za podstawę.

Bardzo dobre logo jest bajecznie istotne dla firm, ponieważ jest rozpoznawalne i pozytywnie postrzegane przez zadowolonych klientów (polecana strona: zerknij jeśli chcesz wiedzieć więcej o agencji reklamowej i tworzeniu identyfikacji wizulanej). Projektowanie graficzne logo musi być przemyślane i skrupulatne.
Projekt wizualny – logo firmy
Do zaprojektowania logo potrzeba czegoś więcej niż jedynie długopisu i papieru. Jako wzór można wykorzystać rysunek, a pomysły na logo można zrealizować za pomocą odpowiedniego kodu graficznego albo kodu do bezpośredniego projektowania logo, których w internecie nie brakuje (zobacz: projektowanie graficzne). Produktem końcowym będzie logo w formie cyfrowej, które będzie można stosować w różnych rozmiarach i do różnych celów, np. na stronach internetowych, filmach, dokumentach i innych plikach. Zasada projektowania graficznego logo jest prosta: logo powinno jak najdokładniej wyrażać to, co reprezentuje dana marka. Niezależnie od tego, czy jest to marka wielkiej firmy, mniejszej firmy czy linii produktów, w każdym momencie istnieją charakterystyczne cechy, które można wykorzystać w logo. Na prawdę bardzo często osiąga się to poprzez połączenie liter i elementów wizualnych. Logo może składać się z jednej albo kilku liter i/lub różnorakich elementów graficznych, przy czym o rozpoznawalności decyduje też zestaw kolorów.

Zobacz również: www.whiteart.pl/portfolio