Logo, a więc i sam projekt logo, jest jednym z najważniejszych elementów wzornictwa korporacyjnego – ogólnego wizerunku firmy lub organizacji. Stanowi on podstawę lub warunek wstępny projektowania wszystkich publikacji (takich jak reklamy, broszury, oferty internetowe, produkty i ich opakowania i tak dalej.) oraz środków komunikacji (podpis poczty elektronicznej, papier firmowy), ponieważ wszystkie te elementy zawierają logo i mają je za podstawę.
Dobre logo jest niewyobrażalnie ważne dla firm, ponieważ jest rozpoznawalne i pozytywnie postrzegane przez zadowolonych klientów (zobacz również: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o tworzeniu materiałów reklamowych). Projektowanie graficzne logo musi być przemyślane i skrupulatne.
Projekt wizualny – logo firmy
Do zaprojektowania logo wymaganie czegoś więcej niż wyłącznie długopisu i papieru. Jako wzór można wykorzystać rysunek, a pomysły na logo można zrealizować za pomocą dobrego skryptu graficznego lub programu do bezpośredniego projektowania logo, których w internecie nie brakuje (sprawdź również: projekt graficzny). Produktem końcowym będzie logo w formie cyfrowej, które będzie można stosować w różnych rozmiarach i do różnorakich celów, np. na stronach internetowych, filmach, dokumentach i innych plikach. Zasada projektowania graficznego logo jest prosta: logo powinno jak najdokładniej wyrażać to, co reprezentuje dana marka. Niezależnie od tego, czy jest to marka ogromnej firmy, mniejszej firmy czy linii produktów, w każdej sytuacji istnieją charakterystyczne cechy, które można wykorzystać w logo. Często osiąga się to poprzez połączenie liter i elementów wizualnych. Logo może składać się z jednej albo kilku liter i/lub różnorakich elementów graficznych, przy czym o rozpoznawalności decyduje też paleta kolorystyczna.
Zobacz: https://www.whiteart.pl/kontakt