Czy wiesz, że największy wpływ na sprzedaż produktu ma brand i tworzenie marki dla klientów. Za przykład mogą posłużyć produkty marki Apple. Wystarczy rozejrzeć się po naszych znajomych oraz większości użytkowników urządzeń spod logo jabłka.
Ich klienci mimo tego, że kupują i posiadają najdroższy smartfon na rynku, to rzeczywiście mają problem ze swobodnym życiem do kolejnej wypłaty. Jednak podświadoma identyfikacja wizualna firmy Stevea Jobsa wywarła na nich wielki wpływ. Ich konsumenci idealnie wiedzą, że nie stać ich na flagowy model nowego iPhonea, jednakże mimo wszystko są w stanie nawet zaciągnąć kredyt w banku bądź wziąć telefon na raty. Skąd wynika takie zachowanie? Czy wpływ na to ma sama marketing marki i reklama? Dużo osób, o których powiedzieliśmy sobie wyżej stara się tłumaczyć tę sytuację w jakiś racjonalny sposób. Mówią oni, że wolą zakupić raz a porządnie. Twierdzą, że konkretny produkt przyda im się w pracy. Natomiast w rzeczy samej zostali oni przykryci nawet wzorowym marketingiem firmy Apple. Zostali oni zawładnięci życiem, które wykreowało Apple wokół swojej marki. Konsumenci ich telefonów chcą poczuć się kimś więcej. Pragną być inni od ludzi, którzy użytkują inne telefony. Dlatego też cena nie ma dla nich żadnego znaczenia, ponieważ są oni zapłacić najwyższą cenę w zamian za utożsamienie się z wartościami, które wykreowała marka Apple. Dla Apple tworzenie marki było kluczowym zadaniem. Czyż to nie jest dobry pomysł na wykreowanie podobnej otoczki wokół swoich towarów?
Polecam: whiteart.pl/kontakt